evaluare ergonomica

Evaluarea ergonomică, numită și evaluarea ergonomică a riscurilor, este o măsură obiectivă a factorilor de risc din mediul de lucru, ce pot duce la afecțiuni musculo-scheletice sau vătămări în rândul forței de muncă.

BENEFICII

  • Previne și conduce la reducerea numărului rănirilor 
  • Contribuie la reducerea costurilor cu concediul medical, spitalizarea şi intervenţiile medicale, training, reintegrare, amenzi, procese
  • Asigură conformitatea cu standardele interne de operare și cu legislația în vigoare
  • Permite reducerea fluctuatiei forței de muncă datorate condițiilor grele de muncă
  • Fundamentează deciziile de creştere a productivităţii muncii. 

Scopul unei evaluări ergonomice este identificarea și cuantificarea factorilor de risc, astfel încât să puteți face îmbunătățiri măsurabile în mediul de lucru si să preveniţi rănirile.

După efectuarea unei evaluări ergonomice, echipa de management poate lua măsuri obiective pentru creşterea productivităţii muncii, reducerea leziunilor și sporirea confortului la locul de muncă.

CUM LUCRĂM

Consultanții Corporate Dynamics sunt experți în evaluarea ergonomică a riscurilor. Cuantificați factorii de risc ergonomici la locul de muncă, folosind INSTRUMENTE DE EVALUARE ERGONOMICĂ consacrate, compatibile cu standardele NIOSH (The National Institute for Occupational Safety and Health).

Evaluărea riscurilor

  • Evaluare rapidă 
  • Evaluare detaliată a postului
  • Ecuația de ridicare NIOSH 
  • REBA 
  • RULA
  • Tabelele SNOOK 
  • Calculator de ridicare WISHA 
  • Documentare foto, înainte și după

Planificarea îmbunătățirii

  • Prioritizarea actiunilor
  • Analiza What-if?
  • Scenarii de îmbunătățire
  • Calculul şi justificarea costurilor

Rapoarte

  • Profil de risc la nivel de site
  • Profil de risc la nivel departamental
  • Raport general al postului
  • Raport general al sarcinii

Intervenție timpurie

  • Documentare timpurie a disconfortului
  • Training de auto-îngrijire la locul de muncă