automotive retail

automotive retail

Cum abordăm

Știm cât de important este rolul oamenilor într-un departament de sales sau after sales din cadrul unei reprezentanțe auto și cât de mult contribuie munca lor la succesul reprezentanței și al mărcii pe care o reprezintă. De asemenea cunoaștem gradul de ocupare și presiunea dintr-un dealership și ținem cont de acestea în momentul în care ne implicăm în programele de dezvoltare.

Din acest motiv, cursurile noastre sunt gândite să atingă esența muncii de consilier sau de manager, să aibă o aplicabilitate imediată ținând cont de procesele de client și rigorile impuse de marcă și importator (producător).

Avem o abordare completă care de cele mai multe ori presupune îmbinarea mai multor elemente de dezvoltare precum cursuri, coaching, mentoring și centre de evaluare. Ajutăm de multe ori clienții să implementeze corect procesele și oferim asistență în deciziile dificile care pot apărea.

Cursuri reprezentative

Portofoliul nostru cuprinde atât cursuri care au un grad mai ridicat de generalitate cât și cursuri care țin cont de specificul muncii, dedicate unor populații precum:

  • manageri
  • consilieri de vânzări
  • consilieri de service
consilier

Activitatea în departamentele de After Sales (service) vine cu o serie de provocări, date de volumul mare de muncă și complexitatea activităților – mai ales în ceea ce privește respectarea standardelor de marcă și de procese.
În opinia noastră un bun consilier de after sales, pe lângă cunoștințele tehnice necesare, dovedește reale abilități de: cunoașterea proceselor, relaționare cu echipa, relaționare cu clienții, time management, comunicare, vânzări și negociere.
Poate insa una dintre caracteristicile cele mai importante ale unui consilier de after-sales este însă mindset-ul. Atitudinea cu care abordează munca, colegii din atelier și clienții pe parcursul zilei. Este unul dintre elementele cele mai dificile de abordat, dar pentru aceasta am dezvoltat programe care implică atât consilierii cât și supervizorii și directorii pentru a da o abordare holistică întregului proces.

Am creat astfel intervenții care vizează dezvoltarea personalului din after sales cu următoarele subiecte:

Procese de After Sales
Organizarea muncii în After Sales

Este mai mult decât un simplu curs de eficiență personală a consilierului și time management. Cursul abordează prioritizarea activităților în vederea urmăririi unor KPI specifici de service precum satisfacția clientului, mistery shopping, teste de atelier, urmărirea productivității în atelier, încărcarea rampelor, valorile facturate, etc. Cursul este personalizabil și poate avea o componentă putenircă tehnică.

Relații cu clienții in After Sales

În afară de elementele clasice de relaționare și comunicare, cursul este axat pe relația cu clienții de after sales pentru care vizita în service poate fi de fapt un element de stress si necunoaștere. Din acest motiv adresăm subiecte mai puțin obișnuite precum:

reclamații

asigurarea mobilității

vânzarea de lucrări suplimentare necesare

reparațiile repetate

etc

Munca în echipele de Service

Presiunea activităților din departamentele de after sales este un factor cheie în a înțelege problemele cu care se confruntă consilierii și mecanicii. În proces, ei acumulează frustrări față de colegii din alte departamente. Alte elemente de care programele noastre țin cont sunt senioritatea și specificul populației din service – mecanici, tehnicieni, șefi de echipă, supervizori, consilieri, consilieri de programări, dispo, etc. Armonizarea muncii acestor categorii de angajați împreună cu angajați din alte departamente poate pune probleme manageriale complexe pe care la Corporate Dynamics am dezvoltat metode de a le conecta.

carsvw

În departamentele de retail, munca de vânzări vine la rândul ei cu o serie de provocări specifice competiției industriei auto.
Iar aici se pune mai mult ca în orice alt loc problema oferirii unei experiențe de cel mai înalt nivel clienților care decid să treacă pragului unui dealer auto. Vânzarea pune mare accent pe procesele de client specifice standardelor de marcă acestea fiind la un moment dat mai importante decât vânzarea în sine.
De aceea în training-urile noastre punem accent pe acele abilități și valori care sunt compatibile cu procesele de vânzare ale clienților noștri. Experiența ne ajută să venim cu abordări concrete specifice mărcilor pe care le servim cu mândrie și în același timp să ținem cont de experiența concretă a consilierilor dealerilor.

Pentru mai multe detalii și informații personalizate vă rugăm să folosiți formularul din pagina noastră de contact.

×