Categories
Customer Care

How to make use of customer experience data

Customer touch points play a major role in creating and maintaining a great customer experience and customer satisfaction. They are a huge source of data. But do we collect it? And do we understand customer experience data? How do we make use of it? How to make actionable data driven results out of it?

Categories
Health Safety

Autoritatea de a Opri Munca

Ce este, la ce ajută, cum se face, este obligatorie?

de Decebal Leonard Marin

Una dintre discuțiile pe care le avem frecvent la cursurile Safety Leadership este despre imposibilitatea supervizorilor de a fi prezenți permanent pentru a supraveghea modul de lucru al operatorilor și a se asigura că toată lumea se întoarce sănătoasă acasă.

Categories
Safety

RISK & SAFETY. IQ – EQ – ICue.

de Decebal Marin

Definirea și testarea inteligenței sunt subiecte controversate atât în rândul publicului larg cât și în rândul specialiștilor. Unii dintre aceștia consideră că există un singur tip de inteligență, alții susțin teoria inteligiențelor multiple. Există totuși un consens în ceea ce privește modul în care putem defini inteligența. 

Categories
Health Safety

Safety Leadership. Beneficii

de Decebal Marin

Am avut recent o conversație cu un HSE Manager, legat de nevoia de a implementa un program de training din seria SAFETY LEADERSHIP. Am înțeles pentru a suta oară, cat de dificil este pentru un om de safety, să își convingă General Manager-ul de utilitatea activității safety.

Categories
Uncategorized

Introducere in Psihologia Sociala a Riscului (SPoR) – Eveniment

6.03.2024 – 9:30 – Sediul HR Club

Te invitam miercuri, in data de 6 martie 2024, de la ora 09:30, la sediul HR Club la o discutie despre Psihologia Sociala a Riscului(SPoR), la o intalnire realizata de Corporate Dynamics impreuna cu HR Club.

Categories
Corporate Culture

Cultura – mai mult decât ‘’cum facem noi lucrurile, pe aici’’

de Decebal Leonard Marin

‘’Buna ziua. Am vrea să schimbăm cultura. Vrem să ne faceți niste cursuri prin care oamenii să schimbe cultura din firmă!’’

E primul semn că interlocutorul este cel puțin confuz legat de acest subiect. Replicile de acest gen mă fac să îmi pun mai multe întrebări.

Categories
Corporate Culture Employee engagement Leadership Team management

Clustere Culturale. De la departamente de vanzari, la Imperiul Roman

de Emanoil Draganescu

Am vazut de curand un articol in care un politician polonez de rang inalt se plangea ca emigrantii musulmani, sositi in numar mare in Europa in ultima perioada, schimba cultura in societatile europene. Si am mai avut unele discutii de curand cu unul dintre colegii mei care imi spunea ca circula o teorie potrivit careia, cultura unui grup sau a unei organizatii este in realitate o cultura “medie” a culturilor individuale. Cred ca aici sunt cateva lucruri de discutat.

Fenomenul despre care am sa vorbesc in continuare, cel de clustere culturale, se aplica la orice fel de structura sociala, de la companii organizate pe departamente pana la tari si imperii. Clusterele sunt cele care de multe ori creaza schimbari profunde, fara sa ne dam seama de rolul lor. Este cazul organizatiilor cu departemente vedeta sau crestinismului care a schimbat imperiul roman la inceputul primului mileniu. Iar exemplele pot continua.

Categories
Customer Care Team management Training

Managementul așteptărilor și gradul de satisfacție al clienților

de Emanoil Drăgănescu

Vorbește cu oricine are ceva experiență în managementul relațiilor cu clienții și îți va spune că pentru a putea avea relații de calitate, ai nevoie de procese puternice și oamenii cât mai bine pregătiți. În acest articol însă am să vorbesc de un aspect deseori neglijat și anume managementul așteptărilor.

Categories
Uncategorized

ROMANIAN WORKPLACE HEALTH & SAFETY AWARDS 2023

În cadrul ROMANIAN WORKPLACE HEALTH & SAFETY AWARDS 2023, rezultatele echipei Corporate Dynamics au fost recunoscute prin două premii importante:

Categories
Uncategorized

Siguranța psihologică, noul ideal corporatist.

de Decebal Leonard Marin

Termenul Siguranță Psihologică definește un climat în care oamenii se simt liberi să își exprime gândurile și sentimentele și în care pot să ofere feedback direct fără să se mai ascundă după vișin.