EXPERIENȚĂ
Lucrăm cu organizații care au investit deja semnificativ în sistemele lor de siguranță, dar care încă se confruntă cu incidente repetate, neraportarea incidentelor, abordări de tip „bifează și treci mai departe”, nerespectarea procedurilor de lucru și lipsa conectării personalului cu coordonatorii SSM.
De mai bine de 20 de ani contribuim la prevenirea accidentelor și îmbunătățirea siguranței în muncă, concentrându-ne pe oameni și pe modul în care acestia percep, judecă și iau decizii legat de risc.
Deși ne dorim să ne concentrăm pe prevenirea incidentelor, din păcate unii clienți ajung să ne contacteze doar în urma unui accident grav.
Intervențiile noastre susțin eforturile echipelor interne SSM în completarea activitatilor administrative și de asigurarea conformitatii si implementarea măsurilor de control, reducerea pericolelor, îmbunătățirea capacității de răspuns, măsurare și raportare.
Proiectele Corporate Dynamics țin cont de standardele interne și de specificul fiecărui client și funcționează în tandem cu practicile și programele de siguranță existente.
Avem experiența proiectelor implementate în industrii variate: automotive, materiale de constructii, productie, R&D, centre de suport IT &C, laboratoare, cariere, întreținere și transporturi, petrol și gaze.
CUM LUCRĂM
Prin intervenții customizate, ajutăm organizațiile să se maturizeze în abordarea și administrarea riscului. Programele noastre adresează provocările de sănătate și siguranță în muncă specifice fiecărui departament și nivel managerial, de la operatori și specialiști SSM, la team leaderi, supervizori și top manageri.
În programele de schimbare comportamentală și culturală folosim experiența și expertiza consultantilor Corporate Dynamics în psihologia socială a riscului, management-leadership precum și diferite metodologii și instrumente de diagnostic.
REZULTATE
Prin implementarea programelor Corporate Dynamics, clienții pot face economii cuantificabile si pot obține rezultate mai bune în materie de siguranță:
- menținerea stării de sănătate, a bunăstării ăi a satisfacției angajaților
- scăderea măsurabilă a numărului de incidente și accidente,
- reducerea fluctuației angajaților și a absenteismului.
- creșterea eficienței și a productivității muncii
- scăderea cheltuielilor cu plațile de compensare a lucrătorilor, a facturilor medicale și a primelor de asigurare.
- îmbunătățirea reputației și a brandului de angajator.