Car dealership marketing

pexels pixabay 267350 scaled

Promovarea unui dealership auto pune o serie de probleme dealerilor pentru ca de obicei acest domeniu necesita ceva expertiza si de cele mai multe ori, acestia nu au capacitatea de a isi dezvolta intern departmente puternice de marketing. Dealership marketing in opinia mea este unul dintre cei mari diferentiatori pe care un dealer auto il are dispozitie si de cele mai multe ori nu il foloseste la adevarata sa valoare.

Mai mult marketingul este vazut ca un serviciu pe care de cele mai multe ori producatorii il cer si nu putine sunt cazurile in care am intalnit dealeri auto care incercau sa reduca cheltuielie aferente activitatilor de marketing pentru ca de fapt nu intelegeau necesitatea depatamentului. Am vazut situatii in care bugetele de marketing sunt folosite pentru a sustine un anumit nivel de discount sau pentru a oferi clientilor diferite accesorii in scopul convingerii acestora sa cumpere masini de la dealerul respectiv.

Activitatea de marketing intr-un dealership este de fapt un element important in sustinerea business-ului pe piata si in a obtine o crestere pe termen lung a afacerii.

In fapt, producatorii si importatorii de autovehicule ofera de cele mai multe ori conditii relativ similare dealerilor si in afara de elementul teritorial, singurele elemente care te pot ajuta sa iti diferentiezi afacerea de un dealer care ofera aceleasi produse (cateodata chiar in acelasi oras ca si tine) este in fapt activitatea de marketing si nu in ultimul rand training-ul personalului.

Cu toate aceastea cei mai multi dealeri auto aleg sa nu faca investitii in marketing decat la cererea producatorului sau importatorului.

Experienta noastra in marketing si pasiunea pentru domeniul auto ne-a permis sa ajutam dealerii cu care am lucrat in urmatoarelele activitati

Crearea unor departamente de marketing functionale

Intelegem foarte bine provocarile cu care se confrunta dealerii auto, precum si bugetele mici disponibile, fara prea multe posibilitati pentru a angaja echipe dedicate activitatilor de marketing si promovare si am ajutat companiiile cu care lucram sa implementeze cu succes proiecte de job enrichment pentru persoane deja angjaate in companie si preluarea cu succes a activitatilor de marketing si promovare a dealershipului dincolo de cererile obligatorii venite de la importator.

Nu de putine ori, am implicat consilieri de vanzari in activitati de social media, deschizandu-le acestora noi orizonturi de cariera.

×